سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال؛

مس سونگونی‌ها همچنان ممنوع المصاحبه هستند

با گذشت یک ماه از ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون، همچنان بازیکنان این تیم اجازه صحبت کردن با رسانه‌ها را ندارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از آن که محمدرضا کافی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون انتخاب شد؛ دور جدید تمرینات تیم بعد از ۴۰ روز تعطیلی، از روز پنجشنبه هفته گذشته، زیر نظر علیرضا افضل برگزار شد و بازیکنان و کادر فنی این تیم خود را آماده حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر می‌کنند. از همین رو انتظار می‌رفت که بعد از مشخص شدن مدیرعامل جدید و همچنین شروع شدن تمرینات تیم فوتسال مس سونگون، بازیکنان این تیم با رسانه‌ها صحبت و درباره عملکرد تیمشان توضیحاتی را بیان کردند، اما همچنان پس از مصاحبه قبل، بازیکنان این تیم ممنوع المصاحبه بوده و باشگاه اجازه هیچ گونه صحبت کردن را به بازیکنان نمی‌دهد.


بیشتر بخوانید


ظاهرا مسئولان تیم فوتسال مس سونگون اعلام کرده اند که تا زمان شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال، بازیکنان این تیم نمی‌توانند با هیچ رسانه‌ای صحبت کنند. این در حالی است که حدود یک ماه پیش هم مدیران این باشگاه، به دلیل برخی مشکلات مدیریتی بازیکنان را از هر گونه اظهار نظر درباره وضعیت تیم منع کرده بودند و انتظار می‌رفت با به روی کار آمدن مدیریت جدید، بازیکنان و کادر فنی تغییر رویه داده و با رسانه ها مصاحبه کنند، اما باید تا زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر منتظر ماند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.