سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار اردبیل:

۱۴۰ واحد صنفی متخلف در اردبیل پلمب شدند

فرماندار اردبیل گفت: ۱۴۰ واحد صنفی به علت پایبند نبودن به محدودیت‌های کرونایی در اردبیل پلمب شدند.

مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: حدود ۹۵ درصد بازاریان و اصناف در شهر اردبیل به اجرای محدودیت‌های کرونایی پایبند بوده که در این میان ۱۴۰ واحد صنفی که به محدودیت‌ها پایبند نبودند پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: بالغ بر ۲۱ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی اردبیل صورت گرفته که ۶ هزار و ۶۰۰ مورد اخطار و تذکر داده شده و ۱۸۶ مورد پرونده تعزیراتی تشکیل شده که برای ۹۶ مورد هم رای صادر شده است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: اگر دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنیم همه آلوده خواهیم شد و در این زمینه انتظار ما همکاری مردم و اصناف و بازاریان است تا هر چه سریع‌تر این ویروس را شکست دهیم.

امامی‌یگانه تصریح کرد: تمام ظرفیت شهرستان برای اجرای طرح شهید سلیمانی به کارگرفته می‌شود تا شاهد تاثیرات اساسی در پیشگیری و مهار ویروس کرونا در سطح شهرستان باشیم.

او با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم به مجالس ترحیم نروند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند، افزود: نمی‌خواهیم بی‌حرمتی شود، اما در این شرایط شیوع بیماری مجالس ترحیم برگزار شده و این جرم است و با برگزار کنندگان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.