سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر باقری شهادت سردار استوار را تسیلت گفت

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: بی‌شک مجاهدت‌های سردار استوار راهگشای نسل های امروز و فردای نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح امروز یکشنبه در پیامی شهادت سردار استوار را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج سرافرازنه شهید عالیقدر، جانباز ایثارگر "سردار عبدالرسول محمودآبادی (استوار) " سرباز گمنام ولایت و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و مجاهدان امنیت آفرین عزت و سربلندی کشور عزیزمان را تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک مجاهدت‌های سترگ و مثال‌زدنی آن مجاهد فی سبیل الله در سنگر‌های مختلف پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و صیانت از مرز‌های مورد تهدید کشور و سپس در جبهه مقاومت اسلامی و همراهی با شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی (ره) و حاج حسین همدانی (ره) در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برابر تروریسم تکفیری و فتنه داعش که مدال افتخار جانبازی را 'نیز از آن خود کرده بود؛ الهام بخش و راهگشای نسل‌های امروز و فردای نیرو‌های مسلح و مدافع انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

با تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید ایران اسلامی؛ از درگاه حضرت کبریایی همنشینی آن شهید ارجمند با حضرت حسین بن علی (ع) و توفیق و ثبات قدم یادگاران و بازماندگان گرانقدر و همرزمان و همسنگران غیور، مجاهد و انقلابی وی را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.