سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سرگیری فعالیت خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز

مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: طبق قوانین ستاد استانی و ملی کرونا، فعالیت خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران این شهر از سرگرفته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک محمدیان مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص فعالیت مجدد خوابگاه‌های این دانشگاه، گفت: طبق قوانین ستاد استانی و ملی کرونا برای حفظ سلامتی دانشجویان و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تنها ورود دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) به خوابگاه مجاز خواهد بود.

او با اشاره به شرایط استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی افزود: تنها دانشجویان تحصیلات تکمیلی که نیاز به استفاده از امکانات دانشگاه برای انجام پایان نامه عملی دارند، می‌توانند به دانشکده مربوطه اطلاع دهند و پس از تایید، از امکانات خوابگاه استفاده خواهند کرد، همچنین مجوز حضور در خوابگاه تنها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی صادر می‌شود.

محمدیان در خصوص استفاده از ظرفیت خوابگاه‌ها با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی تصریح کرد: دانشجویانی که در مهر و آبان ماه از طرف دانشکده مربوطه مجوز حضور در خوابگاه داشتند، اما به دلیل قرمز شدن وضعیت خوزستان نتوانستند حضور داشته باشند، اکنون می‌توانند از امکانات خوابگاه استفاده کنند.

محمدیان در پایان گفت: از روز شنبه ۱۵ آذر امکان‌پذیر شده است، همچنین سلف و سالن‌های غذاخوری به دلیل شرایط خاص، بازگشایی نمی‌شوند و غذا به صورت بسته‌بندی شده میان دانشجویان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.