سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری ۵۳ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی قزوین

۵۳ واحد مسکونی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان به مددجویان بهزیستی استان قزوین واگذار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان ۵۳ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای حداقل ۲ معلول و تک معلول واگذار شد.

مدیرکل بهزیستی قزوین در این مراسم گفت: برای احداث این واحد‌های مسکونی به خانواده‌های ۲ معلول ۲۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض براساس تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، بهزیستی، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان نیز تسهیلات چهار درصدی در قالب مسکن مهر پرداخت شده است.

علیرضا وارثی افزود: به خانواده‌های تک معلول هم پنج تا ۱۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان تسهیلات چهار درصدی در قالب مسکن مهر و بنیاد مسکن روستایی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه متراژ این واحد‌های مسکونی به صورت میانگین ۷۰ تا ۸۰ متر است، اضافه کرد: از این تعداد واحد مسکونی، ۴۰ واحد برای خانواده‌های تک معلول و ۱۳ واحد برای خانواده ۲ معلول است.

وی اظهار داشت: این واحد‌های مسکونی در ناحیه شهری مهرگان و در روستا‌ها به مددجویان بهزیستی تحویل داده شده است که در روستا‌ها بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن بیشترین کمک و همراهی را برای ساخت این واحد‌ها انجام داده اند.

این مسئول افزود: بهزیستی استان امسال متعهد شده تا ۶۲۰ واحد مسکونی را احداث و به خانواده‌های مددجویان نیازمند تحویل بدهد که تا به امروز ۳۵۳ واحد تحویل شده است.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: برای تحویل باقی مانده واحد‌های مسکونی هم مشکلی وجود ندارد و در آینده‌ای نزدیک سایر مددجویان واجد شرایط بهزیستی استان قزوین هم صاحب خانه می‌شوند.

مراسم تحویل واحد‌های مسکونی مددجیوان استان قزوین به صورت کشوری و ویدیو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.