سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتضایی: اگر لیگ فوتسال فشرده برگزار می‌شد به نفع ما بود

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر توضیحاتی داد.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تمرینات این تیم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات تیم ما حدود ۲ ماه و نیم می‌شود که شروع شده و بدون تعطیلی تمرینات را پیگیری می‌کردیم، به جز این ۲، ۳ هفته آخر که بین تمرینات یک تعطیلات چند روزه‌ای را برای بازیکنان در نظر گرفتیم تا کمی استراحت کنند. خدا را شکر بازیکنانم الان خیلی آماده هستند. تمرین بدون انجام مسابقه در روحیه بازیکنانم بسیار تاثیرگذار بود و به همین دلیل امیدوارم در شروع فصل به مشکل برنخوریم.


بیشتر بخوانید


او افزود: سازمان لیگ ابتدا اعلام کرد مسابقات از یکم آبان شروع می‌شود و به همین خاطر ما برنامه ریزی که برای تیم انجام داده بودیم برای یکم آبان بود، اما الان قرار است بازی‌ها ۲۶ آذر شروع شود یعنی چیری نزدیک به ۲ ماه با آن چیزی که فکرش را می‌کردیم فاصله دارد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره مصدمان این تیم هم گفت: ما از اولین روزی که تمریناتمان را آغاز کردیم تا الان ۶ نفر از بازیکنانمان به ویروس کرونا مبتلا شدند که خدا را شکر الان حال همگی آن‌ها خوب شده و به تمرینات برگشته اند و الان دیگر در تیم ما کسی به کرونا مبتلا نیست. درباره مصدومان هم باید بگویم که ۳ نفر از بازیکنانم در تمرینات مصدوم شدند که خدا را شکر ۲ نفر آن‌ها بهبود پیدا کرده اند و یک نفر (بهمن جعفری) هنوز مصدوم است و پزشکان تیم در تلاش هستند تا او را برای بازی اول برابر ایمان شیراز برسانند. مشخص نبودن برنامه مسابقات در مصدوم شدن بازیکنان خیلی تاثیرگذار بود.

مرتضایی همچنین درباره شیوه برگزاری بازی‌های لیگ به صورت رفت و برگشت عنوان کرد: به نظر من از لحاظ مسائل فنی اگر مسابقات کمی فشرده‌تر برگزار می‌شد، به نفع ما بود، اما به لحاظ اینکه حامیان مالی می‌خواهند در این رشته ورزشی دیده شوند، می‌آیند در فوتسال سرمایه گذاری می‌کنند و این رفت و برگشت برگزار شدن مسابقات کاملا به نفع آن‌ها خواهد بود. الان بازی‌ها به شکل رفت و برگشت قرار است انجام شود و تا خرداد ماه هم به طول خواهد انجامید کاملا به نغع حامیان مالی شده و این شیوه آن ها را ترغیب می‌کند که سال‌های بعد هم در لیگ برتر فوتسال سرمایه گذاری کنند.


بیشتر بخوانید


مرتضایی درباره هدف تیم فرش آرا در مسابقات لیگ برتر و اینکه آیا این تیم می‌تواند فصل بعد عنوان قهرمانی را کسب کند خاطر نشان کرد: هیچ تیمی از قهرمانی بدش نمی‌آید و همه می‌خواهند که به این عنوان برسند، اما اولویت اصلی تیم این است که ابتدا بتوانیم در جمع ۶ تیم پایانی مرحله اول قرار بگیریم و بعد از آنکه به این هدف رسیدیم، می‌جنگیم برای کسب مقام‌های بالاتر و امیدوارم که فصل بعد بتوانیم در مسابقات لیگ برتر نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.