سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شلیک پلیس به سارقان با بستنی در دست!

پلیس که در خارج از وقت اداری در حال صرف بستنی در یک بستنی فروشی بود با دیدن سارقان مسلح بلافاصله وارد عمل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که واکنش به موقع یک مامور پلیس را در لحظه ورود سارقان مسلح به بستنی فروشی در اروگوئه را نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. این مامور پلیس در خارج از وقت اداری به همراه پسرش در حال صرف بستنی در یک بستنی فروشی بود که ناگهان دو سارق مسلح وارد شدند.

در حالی که یکی از سارقان با بیرون کشیدن اسلحه از جیبش قصد ترساندن مشتریان و انجام سرقت داشت این مامور پلیس بلافاصله از روی صندلی خود بلند شد و با شلیک دو گلوله سارقان را فراری داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی اروگوئه این اتفاق ساعت ۱۱.۳۰ شب و در نزدیکی منطقه «سایاگو» اروگوئه رخ داد. هر دو سارق با موتورسیکلت از محل حادثه گریختند. این در حالی بود که یکی از سارقان که ۲۳ سال سن داشت از ناحیه سینه مجروح شده بود.


بیشتر بخوانید


این مرد جوان با کمک پلیس و یک خودروی آمبولانس به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت. حال وی وخیم گزارش شده است. همدست او نیز که با مراجعه به بیمارستان قصد عیادت از دوستش را داشت توسط پلیس دستگیر شد.

این مامور که هویتش مشخص نشده در حالی اقدام به تیراندازی به سمت سارقان کرد که با دست دیگرش بستنی خود را نگه داشته بود. این مامور پلیس با مهارت خود افراد حاضر در فروشگاه و همچنین کاربران در فضای مجازی را شگفت زده کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
پسرش چه ریلکسه... :)))
عمار
۱۴:۱۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
حالا این بستنی فروشی شانس آورده که این پلیس اونجا بوده و تونست ازشون دفاع کنه همه که از این شانسها ندارن که یه پلیس مسلح واکنش سریع توی مغازشون نشسته باشه !!! بنظرم کاسبها باید از کلانتریهاشون بخوان هر روز تا شب یه پلیس در اختیارشون بزاره و حقوقش رو هم پرداخت کنند تا زمانی که یهو دزدا اومدن واکنش سریع انجام شود مثل فیلم فوق .!!! .