سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی تیم تکواندو آبادان برای حضور در مسابقات لیگ برتر

سرمربی تیم تکواندو پالایش نفت آبادان گفت:برای حضور در مسابقات لیگ برتر تکواندو تمرین منظم و خوبی را پشت سرگذاشتیم و آماده آغاز مسابقات هستیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،روح الله گودرزی سرمربی تیم تکواندو پالایش نفت آبادان روز یکشنبه گفت: با توجه به محدودیت مالی که گریبانگیر باشگاه شده در مسابقات بیشتر از بازیکنان بومی آبادان و خرمشهر استفاده خواهیم کرد.

او افزود:بازیکنانی بومی جذب شده به لحاظ کیفی شرایط خوبی دارند و در مسابقات لیگ برتر می‌توانند به پدیده تکواندو کشور تبدیل شوند.

سرمربی تیم تکواندو پالایش نفت آبادان گفت: حضور موفق در لیگ برتر مستلزم در اختیار داشتن چند بازیکن با تجربه است و با موافقت باشگاه در روزهای آینده ۲ یا سه بازیکن با تجربه که سابقه حضور در لیگ برتر دارند جذب خواهیم کرد.

گودرزی بیان کرد: کیفیت رقابت‌های لیگ تکواندو در ایران بسیار بالا است و در آن قهرمانان بین‌المللی و جهانی حضور دارند و کسب نتیجه در چنین لیگی بسیار سخت و دشوار است.

او اظهار داشت: حضور بازیکنان جوان بومی در این مسابقات تجربه را به آنان منتقل می‌کند و آینده تکواندو منطقه را رقم خواهد زد، البته ما به هر لحاظ آماده آغاز مسابقات هستیم و تکواندوکاران آبادانی برای کسب موفقیت انگیزه خوبی دارند.

سرمربی تیم تکواندو پالایش نفت آبادان گفت: اگر موفق به جذب سه بازیکن با تجربه و صاحب نام شویم می‌توانیم با تلفیق تجربه و نیروی جوانی در لیگ برتر نتایج قابل قبولی بدست بیاوریم.

علی رضا بارانی، موسی گروهی، محمدرضا حنظل‌عیدانی، ایمان محمودی، برنا خوانساری، محمدرضا دریس‌زاده، عارف اریفی، سروش طاهری، مهدی شنانی، سینا مرفاوی، سید مرتضی موسوی، رضا سامری، محمد علی‌کوهی، جمشید جمشیدپور، دانیال مرفاوی، محمدرضا قشنی‌زاده، محمد پژوهان‌راد، مهدی قیاسی‌زاده، علی‌رضا غلامی‌نژاد و عرفان توکلی بازیکنان تیم تکواندو پالایش نفت آبادان در لیگ برتر خواهند بود.

مسابقات لیگ برتر تکواندو ایران از اواخر آذرماه امسال آغاز می شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.