سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در دزفول با همت نیکوکاران آزاد شدند

رئیس انجمن حمایت از زندانیان دزفول گفت: نیکوکاران این شهر با پرداخت ۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال، ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابوالحسن صادقی پور رئیس انجمن حمایت از زندانیان دزفول گفت: زندانیان جرائم غیرعمد ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بدهی مالی داشتند که امسال با کمک نیکوکاران و پرداخت ۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال و رضایت شاکیان آزاد شدند.

او افزود: انجمن حمایت از زندانیان دزفول ۵ حوزه قضایی دزفول، شوش، اندیمشک، الوار گرمسیری و شاوور را زیر پوشش دارد که در طول امسال کمک‌های زیادی در زمینه‌های مختلف به زندانیان و خانواده آنها کرده است که در این مدت ۵۶۰ میلیون ریال برای کمک به مسائل رفاهی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و مشاوره زندانیان پرداخت کردند.

صادقی پور بیان داشت: پرداخت ماهیانه مستمری به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به خانواده زندانیان، اهدای ۸۰۰ کارت هدیه به خانواده زندانیان معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، پرداخت ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت تهیه یک هزار و ۱۰۰ بسته سبدغذایی به خانواده‌های نیازمند و اهدای ۳۰۰ میلیون ریال برای کمک به فرزندان زندانیان در قالب بسته‌های آموزشی از جمله کمک‌های نیکوکاران دزفول به خانواده‌های زندانیان این ۵ حوزه قضایی بوده است.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان دزفول تصریح کرد: نیکوکاران این شهر افزون بر ۴۱۰ میلیون ریال برای اشتغال ۱۹ نفر از زندانیان پرداخت کرده‌اند، همچنین ۱۳ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون از محل کمک‌های نیکوکاران و فعالیت‌های درآمدزایی انجمن برای حمایت زندانیان دزفول جمع آوری شده است.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.