سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در محور هندیجان به دیلم از سرگرفته شد

فرماندار هندیجان با اشاره به رفع آبگرفتگی ناشی از بارندگی دیشب در محور هندیجان به دیلم با همت راهداری و نیروی انتظامی شهرستان گفت: هم اکنون تردد در این مسیر امکانپذیر است.

علی بویری فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ساعات اولیه امروز یکشنبه ۱۶ آذرماه، محور هندیجان به دیلم در ۲ مسیر رفت و برگشت به علت بارندگی شدید دیشب در چندین نقطه مسدود شده بود.

او افزود: با حضور به موقع و تلاش نیرو‌های راهداری، انتظامی، امدادی و پلیس راه وسایل نقلیه گرفتار در آبگرفتگی ناشی از سیلاب با احتیاط کامل هدایت شدند و هم اکنون این محور بازگشایی شده و تردد در حال انجام است.

بویری با اشاره به فعالیت ماشین آلات راهداری برای پاکسازی مسیر، اظهار داشت: رانندگان به دلیل لغزندگی جاده با سرعت مطمئنه و با احتیاط کامل رانندگی کنند تا شاهد وقوع اتفاقات تلخ و ناگوار نباشیم.

صبح امروز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اعلام کرد در پی بارندگی‌های دیشب و تداوم آن تاکنون، محور دیلم - هندیجان دچار آبگرفتگی و سیلاب شده و تا اطلاع ثانوی مسدود است، اما هم اکنون با تلاش همه جانبه دستگاه‌های اجرایی، در کمترین زمان این مسیر بازگشایی شد و تردد در آن روان است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.