سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم اجرای پویش نذر هوشمند در اردبیل

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:پویش نذر هوشمند در قالب نهضت کمک مومنانه و با هدف تهیه و توزیع تبلت و گوشی هوشمند در بین دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: پویش نذر هوشمند در قالب نهضت کمک مومنانه و با هدف تهیه و توزیع تبلت و گوشی هوشمند در بین دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل ادامه دارد.

او افزود: این پویش از آبان امسال در سطح استان اردبیل با همکاری خیرین و مردم نوع‌دوست، آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی آغاز شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: تاکنون ۳۴ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند با همکاری خیرین، آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی در قالب پویش نذر هوشمند بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان نمین توزیع شده است.

عبدی با قدرانی از مشارکت خیرین و مردم نوع‌دوست در پویش نذر هوشمند، تصریح کرد: تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند در شرایط کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خیرین با مشارکت در این پویش، زمینه تحصیل را برای دانش‌آموزان نیازمند فراهم می‌کنند.

او با دعوت از عموم مردم و خیرین برای مشارکت در پویش نذر هوشمند، گفت: این پویش در سراسر استان اردبیل با محوریت آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی در حال برگزاری است و خیرین و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.