سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت هلند مانع تحقیقات درباره حمایت آمستردام از شبه‌نظامیان سوری شد

نخست‌وزیر هلند مانع انجام تحقیقات درباره نقش دولت در حمایت از شبه‌نظامیان در سوریه شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نخست وزیر هلند مانع ادامه تحقیقاتی شد که از حمایت دولت آمستردام از گروه‌های شبه نظامی در سوریه پرده برمی داشت.

در جریان یکی از کنفرانس‌های مطبوعاتی مارک روته، یکی از روزنامه نگاران شبکه تلویزیون ملی هلند این موضوع را مطرح کرد و گفت: شنیده ایم که شما مانع طرح پیشنهادی پارلمان برای آغاز تحقیقات مستقل درباره حمایت دولت از شبه نظامیان در سوریه شده اید.

او از نخست وزیر هلند توضیح بیشتر در این باره خواست با این حال روته ابتدا از پاسخ دادن طفره رفت و در نهایت گفت در این باره مطمئن نیست، اما فکر می‌کند دولت چنین پیشنهادی را مطرح کرده است. نخست وزیر هلند از ذکر جزئیات بیشتر در این خصوص خودداری کرد.

بنا به گزارش‌های رسانه ای، نخست وزیر هلند چندین حزب مختلف این کشور را در خصوص رد پیشنهاد تحقیقات مستقل درباره شبه نظامیان سوریه تحت فشار قرار داده است.

یکی از روزنامه‌های داخلی هلند اخیرا افشا کرد شبه نظامیان تندرو در سوریه از دولت آمستردام کمک دریافت کرده اند. این در حالی است که برخی از این گروه‌های شبه نظامی از جمله جبهه الشام از سوی دادستانی هلند تروریستی اعلام شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.