سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک مسئولان خوزستان به مناسبت روز دانشجو

مسئولان خوزستان در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ۱۶ آذر ماه، روز دانشجو را به همه اصحاب علم، اندیشه و دانشجویان تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه ای فرارسیدن ۱۶ آذر ماه، روز دانشجو را به همه اصحاب علم، اندیشه و دانشجویان تبریک گفتند.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در پیامی ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را به همه اصحاب علم و اندیشه خاصه دانشجویان و اساتید وارسته و برجسته دانشگاه‌های شهرستان را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذرماه روز پایمردی، ایستادگی و رشادت فکر‌های خلاقی است که اندیشه‌های نو را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی سردادند و فریاد استقلال و عدالتخواهی ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.

این روز فرصتی است که نقش برجسته و پررنگ دانشجویان، این قشر تأثیرگذار و پرافتخار را در جامعه یادآوری کنیم و یادمان نرود که آن‌ها همواره در جهت شکوفایی ایران اسلامی تلاش کرده و نقش بسزایی داشته‌اند و دارند. امروز کشورمان نیز بیش از هر زمان دیگری به تلاش و پویایی دانشگاه و دانشجویان عزیز برای کارآفرینی، زمینه رشد علمی، اقتصادی و فرهنگی جامعه نیاز دارد.

اینجانب ۱۶ آذرماه روز دانشجو را به تمامی اصحاب علم و اندیشه خاصه دانشجویان و اساتید وارسته و برجسته دانشگاه‌های شهرستان شادگان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن ایرانی را در جهت تولید علم و تلاش روزافزون در جهت نیل به اهداف بلند نظام و دولت جمهوری اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواهان و خواستارم.

سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه با صدور پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز دانشجو، روز تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش، در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشورست، دانشجو یعنی تلاش، امید، آینده و امروز دانشجویان و دانشگاهیان ما میراث داران خون‌های پاک دانشجویان شهید آن زمان و نیز فداکاری هزاران جوان دیگری هستند که برای پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب بزرگ ملت ایران و استحکام پایه‌های استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مجاهدت و ایثار کردند و از هستی خود گذشتند.

یقینا رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه‌های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان، در گرو استمرار مجاهدت‌های دانشگاه و دانشجویان گرامی است و اینجانب با گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن ۱۶ آذر به همه دانشجویان به ویژه دانشجویان و استادان زحمت کش و پرتلاش شهرستان امیدیه، توفیقات روز افزون این قشر فرهیخته واندیشمند را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.