سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم؛

۴۸ غرفه میوه و تره‌بار میدان مطهری به تملک شهرداری درآمده است

مظفری با اشاره به تملک ۴۸ غرفه میوه و تره‌بار میدان مطهری در سال گذشته، از هزینه ۱۴ میلیارد تومانی این آزادسازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا مظفری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به انجام مراحل آزادسازی میدانمیوه و تره‌بار در میدان مطهری گفت: اقدام به تملک میدان مطهری از سال ۹۸ آغازشده است و از مجموع ۹۵ واحد موجود ۴۸ واحد خریداری شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه زمین واحد‌ها در تملک آستان مقس حضرت معصومه (س) است، افزود: شهرداری اقدام به خرید سرقفلی و حق کسب می‌کند تا با آزادسازی کامل محدوده کار شراکتی با آستان مقس کلید زده شود.

او با اشاره به پیش‌بینی زمانی اتمام تملک، تأکید کرد: اگر منابع مالی تأمین شود تملک مابقی واحد‌ها بیشتر از یک سال زمان نمی‌خواهد.

مظفری از هزینه ۱۴ میلیارد تومانی در سال گذشته به‌منظور تملک واحد‌های میدان مطهری خبر داد و افزود: اتمام کار نیاز به تأمین اعتبار دارد، فقط میدان مطرح نیست بلکه باید اطراف بدنه میدان هم تملک شود چراکه تأثیرش از واحد‌های داخل محدوده کمتر نیست.

مظفری افزود: تمامی واحد‌هایی که تعیین تکلیف شده است محصور شده‌اند تا پس از تکمیل آزادسازی نسبت به نحوه استفاده از آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم بابیان اینکه شهرداری آماده تهاتر با صاحبان اصناف نیز هست، تصریح کرد: پیشنهاد تهاتر با واحد‌های محدوده میدان شهید رجایی داده شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.