سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیزاده: امسال ملی پوشان در تیم‌های لیگ کشتی تقسیم شدند/ پدرم برای موفقیت فرزندانش همه‌ی زندگی اش را گذاشت

سرمربی پیشین تیم‌های ملی پایه گفت: در رقابت‌های لیگ برتر شاهد حضور ملی پوشان در تیم‌های مختلف بودیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی برگزار شد که در پایان تیم بازار بزرگ ایران به عنوان تیم نخست این مسابقات شناخته شد و در همین راستا فرشاد علیزاده مربی تیم بازار بزرگ در مورد این رقابت‌ها اظهار داشت: تیم بازار بزرگ حدود ۶ سال است که در لیگ فرنگی و باشگاه‌های جهان شرکت می‌کند و همیشه هم، چه در لیگ داخلی و چه باشگاه‌های جهان قهرمان بوده است.

وی تصریح کرد: امسال نفرات شاخص تیم ملی در تیم‌های مختلف پخش شدند و ملی پوشان در تیم‌های صبانور، دانشگاه آزاد، سیناصنعت و فولاداکسین حضور داشتند. ما نیز با ترکیبی از کشتی گیران با تجربه و جوان در لیگ شرکت کردیم که شاهد رقابت‌های خیلی خوبی بودیم.

دارنده مدال برنز جهان درباره پیروزی نزدیک ۵ بر ۵ مقابل صبانور کردستان گفت: در کشتی آخر مقابل صبانور علیرغم اینکه دیداری تشریفاتی برای ما محسوب می‌شد و اگر هم می‌باختیم باز به عنوان تیم نخست صعود می‌کردیم، اما متاسفانه دو سه تا از کشتی گیران که انتظار بیشتری از آن‌ها می‌رفت در این مسابقه کشتی‌های خوبی نگرفتند و در مقابل تیم صبانور با تمام قدرت در این مسابقه حضور پیدا کرد.

وی در ادامه به مشکلات تیم بازار بزرگ در دور برگشت لیگ فرنگی اشاره کرد و گفت: محمد رضا گرایی در مرحله گروهی به ویروس کرونا مبتلا شد. علاوه بر گرایی، در همین دور برگشت هم یک سری از کشتی گیران ما مثل حسین اسدی و مهدی علیاری را به خاطر بیماری کرونا نداشتیم. ضمن اینکه علیرضا نجاتی هم بتازگی کرونا را شکست داده بود و شرایط مسابقه را نداشت.

علیزاده با بیان اینکه پدرش به عنوان یکی از قهرمانان سابق کشتی ایران زحمات بسیاری کشیده است، خاطرنشان کرد: پدرم سال‌های سال عضو تیم ملی فرنگی در همین وزن ۷۴ کیلوگرم که من هم کشتی می‌گرفتم بود. او در المپیک ۱۹۷۶ مونترال کانادا هم شرکت کرد و در ۴-۵ مسابقه جهانی حضور داشت. سابقه نایب قهرمان مسابقات راه آهن‌های جهان را هم در کارنامه دارد. او بعد از دوران قهرمانی اش تمام تلاشش را کرد و زندگی اش را گذاشت که ما به عنوان فرزندانش در کشتی و ورزش موفق باشیم به همین دلیل دستش را به خاطر تمام محبت هایش می‌بوسم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.