سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: در صورت پیروزی من ایرانی‌ها یک ساعته توافق خواهند کرد!

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد سران چین و ایران از پیروزی بایدن در انتخابات خرسند هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد در صورت پیروزی در انتخابات ایرانی‌های سریعاً با وی توافق خواهند کرد.

بر این اساس، ترامپ طی سخنانی در ایالت جورجیا مدعی شد: سران چین و ایران از پیروزی بایدن در انتخابات خوشحال هستند. بایدن به دنبال بازگشت به توافق هسته‌ای ایران است. او می‌خواهد به ایرانی‌ها پول بدهد، اما اگر من پیروز انتخابات شوم سران ایران یک ساعته در دفتر کارم با من توافق خواهند کرد! البته هنوز هم احتمال دارد این اتفاق بیافتد!

ترامپ با اشاره به نتایج انتخابات گفت: شاهد تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری هستیم. ما در نهایت در این انتخابات پیروز خواهیم شد. برای این کار به زودی شکایت خود را به دیوان عالی آمریکا خواهیم برد.

رئیس جمهور جمهوریخواه آمریکا که برای حمایت از نامزد‌های این حزب در انتخابات مجلس سنا به ایالت جورجیا سفر کرده است، تاکید کرد: دموکرات‌ها در تلاش برای تقلب در انتخابات مجلس سنا در ایالت جورجیا هستند. من اگر واقعا بدانم که در انتخابات شکست خورده ام، نتیجه را خواهم پذیرفت و برای استراحت به ایالت فلوریدا خواهم رفت.

گفتنی است انتخابات مجلس سنا در ایالت جورجیا به دور دوم کشیده شده است. هر ایالت در آمریکا فارغ از جمعیتش، تنها ۲ سناتور دارد. هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات می‌کوشند با پیروزی در ایالت جورجیا، اکثریت مجلس سنا را در دست بگیرند. با این حال، احتمال پیروزی نامزد‌های جمهوریخواه در این ایالت بیشتر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
یا حیدر کرار
۱۰:۳۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
سطل اشغال تاریخ نه.... زندگی هم نه... تا خبر به درک واصل شدنت رو جهان نبینن ارامش نداریم... دیرو زود داره ولی قطعا قطعا میره کارت بی شرافت
عباسی کیشی
۰۹:۲۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
تو دیگه تاریخ مصرفت تمام شد و جات هم تو سطل آشغال تاریخ هست و منبعد هم حق نداری نام مقدس و محترم ایران را بر زبان نحس و نجس خود جاری کنید اگر یک بار دیگر بشنوم زبانت را از حلقومت بیرون میکشم مردکه بی آبرو ...
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
ترامپ توهم زده الیته ما نیک میدانیم ترامپ وبایدن عین هم هستند و هردو از مستکبران عالم و پرورش یافته نظام سیاسی مبتنی بر زورمداری و قلدری هستند و امیدو اتکال ما فقط به خداوند متعال و تلاش و مجاهدت شیر بچه های سرزمین ایران هست.