سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرهای آموزش و پرورش:

ادامه فعالیت سیستم آموزشی در ایام کرونا/وصول بسته‌های حمایتی ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه استان کرمانشاه

کارشناس مسئول امور زنان آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : با وجود شیوع بیماری کرونا سیستم آموزشی فعالیت خود را بدون وقفه ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبدی کارشناس مسئول امور زنان آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر تداوم اجرای طرح‌های ملی استانی و منطقه‌ای در حوزه امور زنان از طریق فضای مجازی و گفت : امسال تمامی فعالیت‌ها و طرح‌های ملی به خصوص در فضای مجازی و سامانه شاد، اجرا می‌شود لذا هیچ برنامه و طرحی در این حوزه تعطیل نیست.

او گفت : بحران جهانی ویروس کرونا در کنار همه ناملایمات و سختی‌ها سبب بروز فرصت‌هایی در بخش‌های مختلف آموزشی و پرورش شده است. شیوه آموزش مجازی دانش‌آموزان و مربیان را در مسیر جدیدی قرار داده است و این حرکت مثبتی به شمار می‌رود دانش‌آموزان در حالی که در خانه هستند جریان یادگیری با روش‌های مختلف در فضای مجازی برای آن‌ها انجام می‌گیرد.

عبدی افزود: اولویت‌های حوزه امور زنان در اجرای برنامه‌ها با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبانی نظری سند تحول بنیادین و بیانات وزیر محترم آموزش و پرورش تنظیم می‌شود که بر همین اساس اجرای طرح‌های ملی که به استان ابلاغ شده است از اهم برنامه‌های اجرایی است.

بسته‌های حمایتی ویژه دانش آموزان وصول شد

بسته‌های حمایتی ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه استان کرمانشاه، پیرو توافق با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) از سوی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه وصول شد.

در راستای رایزنی‌های رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، بسته حمایتی ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه سطح استان که شامل ۲۰۰ بسته کوله پشتی و لوازم التحریر و ۲۰۰ پک بهداشتی ایام کرونا مورد نیاز دانش آموزان و خانواده‌های آنان، تهیه و جهت توزیع به این اداره تحویل گردید.

فرزاد سهیلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت: در گام اول در این توافق در سال جاری مقرر شد که ۲۰۰ بسته کوله پشتی و لوازم التحریر، ۲۰۰ پک بهداشتی مورد نیاز ایام کرونا جهت استفاده دانش آموزان با نیاز‌های ویژه‌های به اداره آموزش و پرورش استثنایی استان تحویل داده شود.

او افزود: از طریق نیاز سنجی بخشی از وسایل توانبخشی مورد نیاز دانش آموزان با نیاز‌های ویژه توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی استان جمع بندی و به منظور اقدامات و پیگیری لازم از سوی ستاد مرکزی فرمان امام (ره) در تهران، در روز‌های آینده به اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان ارسال می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.