سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۲۰۹ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان/ ۵ سوداگر مرگ دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به کشف ۲۰۹ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع موادمخدر در استان گفت: ۵ سوداگر مرگ در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در رابطه با اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شد.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از شهر‌های جنوبی خوزستان، یک دستگاه تریلر حامل موادمخدر صنعتی که از کشور‌های شرقی وارد استان شده بود را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

سردار صالحی با اشاره به بازرسی از خودروی توقیفی و کشف ۱۵۶ کیلو و ۱۰۰ گرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه وارداتی از کشور‌های شرقی، بیان داشت: در عملیاتی دیگر کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر با اقدامات خاص پلیسی ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پژو پارس حامل موادمخدر راشناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۵۳ کیلو ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای درخودرو جاسازی شده بود، کشف شد، اظهار کرد: در عملیات‌های مذکور در مجموع مقدار ۲۰۹ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف و ۵ قاچاقچی دستگیر شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.