سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍ اجرای ۴۰ برنامه به مناسبت بازه دوم هفته دفاع مقدس در طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس گفت : امسال در بازه زمانی دوم از هفته دفاع مقدس ۴۰ عنوان برنامه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس گفت: امسال با توجه به چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس دو بازه زمانی در کل کشور جهت گرامیداشت این ایام تدارک دیده شده است که یک هفته از تاریخ ۳۱ شهریور ماه آغاز و تا ۶ مهر ماه ادامه داشته است و بازه دوم خاص استان خراسان جنوبی از تاریخ ۱۵ آذر آغاز و تا ۲۱ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

او شعار (ما قوی هستیم) را شاخص هفته دفاع مقدس خواند و افزود: از برنامه‌ های شاخص این هفته می‌توان به برگزاری ۱۴ یادواره و یادواره شهدای هسته‌ای، اجرای طرح شهید سلیمانی (مقابله با کرونا) و ادامه پویش سلیمانی‌ ها (رزمایش کمک‌های مومنانه به صورت پایگاهی) اشاره کرد.


بیشتر بخوانید


سرهنگ خبازی بیان کرد: اجرای طرح نشان یار (دستیابی به اطلاعات شهدا از طریق گوشی همراه)، رونمایی از اتمام دو کتاب در حوزه دفاع مقدس نیز از دیگر این برنامه ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس  اظهار کرد: یکی از اهداف مهم بازه دوم هفته دفاع مقدس به تصویر کشیدن نقش پایگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه در دوران دفاع مقدس خواهد بود.

او ادامه داد: با توجه به این که یکی از برنامه‌ های ستاد چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس موضوع تجلیل از رزمندگان بسیجی فاقد شغل بوده است در این هفته از همه این عزیزان تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.