سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصناف مشهد خواستار لغو محدودیتهای شغلی شدند

رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی مشهد در دیدار با فرماندار این شهر خواستار رفع و کاهش محدودیت های شغلی ناشی از شیوع کرونا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنانژاد، رئیس اتاق اصناف این شهر در دیدار با فرماندار مشهد به بیان شرایط و وضعیت اعضای زیرمجموعه اتاق اصناف این شهر پرداخت و خواستار رفع محدودیت‌های شغلی شد.

محمد رضا هاشمی، فرماندار مشهد نیز با قدردانی از همراهی بسیار خوب اصناف و کسبه این شهر با ستاد مقابله با کرونا گفت: امیدواریم به زودی با تغییر وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا شاهد کاهش محدودیت‌های کسب و کار باشیم.
 
همچنین شهناز رمارم رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: نیمه تعطیل شدن کسب و کار‌ها در مشهد به جای تعطیلی مطلق، منطقی، قابل قبول و امکان پذیرتر است.

او افزود: بسیاری از مردم و کسب و کار‌ها در مشهد وابسته به درآمد روزانه هستند و کسبه خرد، چک، تعهد و سررسید بدهی دارند و نمی‌توانند در خانه بمانند و در نهایت شرمنده خانواده هایشان شوند، مواد اولیه زندگی باید تامین شود.

رئیس شورای اسلامی مشهد ادامه داد: نمی‌توان همه را تعطیل کرد و از طرف دیگر حمایت جدی از اقتصاد‌های خرد نداشت.

رمارم بیان کرد: با اجرای محدودیت‌های آذر ماه برای گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار در عمل ۱۰۰ هزار واحد صنفی در این شهرستان تعطیل شده و اقتصاد این تعداد خانوار تحت تاثیر قرار گرفته است.

او تصریح کرد: در صورت تصویب فعالیت اصناف غیرضروری تا ساعت ۱۸ معتقدم همه واحد‌های صنفی شیوه نامه‌ها را رعایت کرده و از تعطیلی‌ها پیروی می‌کنند.
 
انتهای پیام//ا.د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.