سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب تسهیلات عملکرد اقتصادی در خوشاب

فرماندار خوشاب گفت: ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش معین‌های اقتصادی جذب شهرستان شده است.

امان اله خدمتگزار فرماندار خوشاب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: اختصاص و جذب تسهیلات تبصره ۱۶ نهاد‌های حمایتی (کمیته امداد و بهزیستی) به صورت پایلوت توسط بانک رسالت به خوشاب در سال ۹۹ انجام شده است.

او افزود: میزان ۸ میلیارد تومان تسهیلات از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به شهرستان خوشاب تخصیص یافته که تا به امروز مبلغ ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرونده تشکیل داده و به بانک ارسال شده است.

فرماندار خوشاب ادامه داد: بطور کلی ۵۰ درصد از تسهیلات جذب و ۸۵۰ میلیون تومان آماده پرداخت می‌باشد.

خدمتگزار بیان کرد: تعهد شهرستان خوشاب برای ایجاد اشتغال در قالب تسهیلات تبصره ۱۶ قانون ۱۶۰ نفر بوده که تاکنون ۹۴ نفر آن محقق شده و ۳۰۰ متقاضی نیز از طریق کمیته امداد به بانک معرفی شده است.

او تصریح کرد: در رابطه با تسهیلات پرداختی از طریق سامانه کارا نیز تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ۲۴ طرح پرداخت شده است.

فرماندار خوشاب تاکید کرد: اداره بهزیستی شهرستان نیز مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۶ سهمیه مربوط را کامل جذب کرده و ۱۶ طرح اشتغال در بین مددجویان این اداره ایجاد شده است.

خدمتگزار اظهار کرد: در حال حاضر ۷۰ خانوار جدید توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شناسایی و پرونده جدید برای ایجاد اشتغال آنان تعریف شده است.

او افزود: در حوزه دامپروری معین شهرستان با ثبت موفق ۸۷ فعالیت (طرح دامپروری) به ارزش ۵۵میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال از محل تسهیلات کمیته امداد امام ره توانسته ۸۹ شغل را تا مرحله اخذ مجوز انجام نماید.

فرماندار خوشاب ادامه داد: معین اقتصادی دیگری هم در بخش مشکان با راه اندازی کارگاه‌های سراجی و تولید کیف به ارزش ۹میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برای ۲۹ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کند.

خدمتگزار بیان کرد: معین فرهنگی شهرستان هم، در شش ماهه نخست امسال اقدام به برگزاری ۳۶ برنامه فرهنگی و مذهبی و آموزشی با حضور ۱۵۷۳ نفر از بانوان شهرستان نموده که تماما در سامانه ثبت و موارد تائید فرمانداری و نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است.

انتهای پیام//ع. ظ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.