سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر خارجه بحرین: در خصوص هرگونه اصلاح توافق هسته‌ای ایران، باید با کشور‌های منطقه مشورت شود

وزیر خارجه بحرین مدعی شد باید با کشور‌های منطقه در خصوص هرگونه اصلاحی در خصوص توافق هسته‌ای ایران مشاوره صورت گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «صدی البلد»، دکتر عبداللطیف بن راشد الزیانی، امروز، شنبه در سخنانی مدعی شد باید با کشور‌های منطقه در خصوص هرگونه اصلاح در توافق هسته‌ای ایران مشورت صورت گیرد.

او مدعی شد هرگونه اصلاحی در توافق هسته‌ای ایران باید شامل جنبه‌هایی باشد که نگرانی کشور‌های منطقه را در پی داشته است.
در همین ارتباط، یک هیئت بحرینی بلندپایه به ریاست «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین در سفری رسمی، به اسرائیل سفر کرد. بر اساس این گزارش، هدف از این سفر، انجام مذاکرات بیشتر میان دو طرف در سایه آنچه توافق بر سر آن در اعلام حمایت از آنچه توافق صلح و نیز اصول آن بوده، صورت گرفت.

پیشتر نیز رسانه‌های خبر اعلام کرده بودند وزیر خارجه بحرین با اتهام زنی به ایران در سخنانی گفته است باید جلوی مداخله ایران در امور منطقه و حمایت از شبه نظامیان گرفته شود.

او درادامه مدعی شده بود: با چالش‌های زیادی روبرو هستیم و از فعالیت‌های برخی کشور‌های پلید و وکلای آن‌ها در منطقه رنج می‌بریم.

الزیانی در ادامه به توافق سازش بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی پرداخت و اعلام کرده بود این توافق می‌تواند قواعد بازی در منطقه را تغییر دهد.

الزیانی ضمن اعلام اینکه حل مسأله فلسطین می‌تواند زمینه را برای حل مشکلات دیگر در منطقه باز کند، دو طرف فلسطینی و اسرائیلی را به بازگشت به میز مذاکرات سازش فراخواند.

گفتنی است منامه پس از اعلام توافق عادی سازی روابط بین ابوظبی و تل آویو حریم هوایی خود را به روی هواپیما‌های رژیم صهیونیستی گشود. بحرین و رژیم صهیونیستی قرار است توافق در حوزه هواپیمایی، تبادل سفرا و افتتاح سفارت را بررسی کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
reza
۱۱:۴۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
این شما بودید که دم خودتان را در شب تاریک زمامداری ترامپ به شتر رمیده آمریکا و اسرائیل گره محکم زدید.....
شما و همدستان عرب شما اگر خیلی زرنگ هستید به آشوب و اعتراضات داخلی خود بپردازید تا تاج و تخت تان متزلزل نشود.......شما خود در منطقه عامل بی ثباتی و جنگ و خونریزی هستید از سوریه تا لبنان تا عراق گرفته تا یمن که بجز کشتار و قتل و عام مادران و کودکان بی دفاع و بیگناه چیز دیگری از عملکرد و ائتلاف های شما عاید منطقه ی خاورمیانه و غرب آسیا نشده تا جائی پیش رفتید که ترامپ صراحتاً امثال شما را گاوان شیرده خطاب کرد...............پس هر چیزی که شایسته خودتان و متحدان شماست را به ایران اسلامی نسبت ندهید.....
رضایی
۲۱:۱۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
کشور ما انقدر از تعامل صبحت کر د که سران کشورهای سر سپرده ومرتجعکشوری مثل بحرین می خواهد در تصمیم گیرهای اینده کشور ما نقش داشته باشند
امین
۱۹:۴۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
انقدر بدبخت شدیم که بحرین برامون خط و نشوون میکشه !
این همون سیاست عزت آفرین دولت بود ؟؟؟!!!!