سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز پانزدهم آذر؛

کشف ۵۰۰ تن سیب زمینی احتکار شده /اختلافات خانوادگی زمینه ساز مزاحمت در اینستاگرام شد

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پانزدهم آذر سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرمانده انتظامی استان  مأموران از  یک سوله در آوج  ۵۰۰ تن سیب زمینی احتکار شده  کشف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

سردار علی ابراهیمی،  ارزش این محموله را برابر نظر کارشناسان ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف تانکر حامل سوخت در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار علی ابراهیمی افزود: در بازرسی از این کامیون ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان، گفت: ارزش این محموله ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اختلافات خانوادگی زمینه ساز مزاحمت در اینستاگرام شد

رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت:  در پی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر مزاحمت،  توهین و تهدید در شبکه‌های اجتماعی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

 سرهنگ محمدعلی فرهودی افزود: طبق اظهارات شاکی، اشخاص ناشناسی با شماره تلفن‌های خارجی و آیدی‌های ناشناس در شبکه‌های اجتماعی،  پیام‌های تهدید‌آمیز حاوی مطالب غیراخلاقی ارسال می‌کنند.

سرهنگ فرهودی اظهار داشت: با توجه به اظهارات شاکی مبنی بر اینکه از مدت‌ها قبل با همسرش دارای اختلافات خانوادگی  و در حال متارکه است،  کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات گسترده و بررسی مستندات پرونده مدارکی را در رابطه با ارتکاب جرم از سوی همسر شاکی به دست آوردند و  متهم را دستگیرکردند.

رئیس پلیس فتا استان خاطر نشان کرد: فحاشی، توهین، افترا، تهدید، تمسخر، ارسال پیام و تصاویر نامناسب انتشار شماره تماس افراد و یا اطلاعات کاری و خصوصی آن‌ها در فضای مجازی یا در شبکه‌های اجتماعی  از مصادیق مزاحمت اینترنتی است و برابر ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی هرگاه کسی در فضای مجازی برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند به حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.