سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آغاز چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۵ آذر

حمید مجیدی مهر از داوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن از تاریخ ۱۵ الی ۲۱ آذر به صورت زنده از تلویزیون خبر داد.

حمید مجیدی مهر معاون مسابقات و تبلیغ و ترویج مرکز قرآن سازمان اوقاف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چهل‌ و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا تلاوت شرکت کنندگان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بر اساس ضوابط فنی و حضور ناظران سازمان اوقاف در صدا و سیمای استان‌ها ضبط می شود. مسابقات بر اساس برنامه زنده تلویزیونی از تاریخ پانزدهم آذر به مدت یک هفته به صورت زنده داوری و برگزار خواهد شد. در این دوره هم داوران ملی و بین‌المللی کشورمان تلاوت‌ها را بررسی می‌کنند.

وی افزود: در مسابقات قرآن کریم، ۱۹۲ نفر از برادران در رشته‌های حفظ بیست جزء، حفظ کل قرآن، ترتیل، قرائت، اذان، تواشیح و دعا خوانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مجیدی ادامه داد: براساس برنامه زمانی اعلام شده از سوی معاونت مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، پخش و داوری مسابقات به غیر از روز‌های ۲۱ و ۲۲ آذرماه، از ساعت ۱۹ شروع و تا۲۳:۳۰ ادامه دارد.

وی در پایان اضافه کرد: در روز ۲۰ آذر‌ماه این مسابقات در دو نوبتِ ۱۳ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۳:۳۰ در جریان خواهد بود. همچنین  ۲۱ آذرماه که روز اختتامیه مسابقات است، پخش برنامه از ساعت ۸ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.