سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۱۰ اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از توقیف ۱۰ اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌ های نفتی، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان نهبندان توقیف و ضمن تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

او افزود: کالای قاچاق کشف شده از اتوبوس‌ ها شامل دارو، پوشاک، احشام، سوخت قاچاق است که کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال برآورد کرده اند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ رحیمی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌ های نفتی با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌ شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار کرد: با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق مرکز فوریت‌ های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف یک تن و ۱۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته یک تن و ۱۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران ۲۰۲ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

او با بیان این که ۲۲ هزار ۲۹۰ لیتر سوخت از قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است، افزود: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فرآورده‌ های نفتی نیز ۸۰ قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار فرشید با اشاره به دستگیری ۸۷ سارق طی هفته گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۱۲ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده اند.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.