سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان رضوانشهر از زرد کرونایی به نارنجی تغییر رنگ داد

فرماندار رضوانشهر گفت: رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی موجب شد این شهرستان از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسمی، فرماندار رضوانشهر در جلسه فوق العاده ستاد کرونای این شهرستان با بیان اینکه اعمال مقررات سختگیرانه برای حفظ سلامت مردم انجام خواهیم داد ، گفت: متاسفانه برخی از شهروندان و صاحبان اصناف دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا را جدی نمی‌گیرند به همین دلیل شهرستان رضوانشهر که وضعیت زرد کرونایی داشت به نارنجی تغییر وضعیت داده و ما برای سلامت مردم باید مقررات سختگیرانه‌ای را انجام دهیم و هیچ اغماضی نداریم.

او  با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در رضوانشهر از مردم و دستگاه‌های مرتبط با اجرای این طرح خواست همکاری لازم را برای پایش درست و سریعتر را با عوامل اجرایی این طرح داشته باشند.

سرهنگ سیدجلیل قاسمی ، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر با اشاره به اجرای طرح شهیدسلیمانی گفت: ۶۰ تیم در حال غربالگری خانوار‌های رضوانشهری هستند و تاکنون بیش از ۴ هزار خانوار رضوانشهری با اجرای این طرح غربالگری شدند و امیدواریم با همکاری مردم تا ۱۰ روز دیگر بتوانیم این طرح را به پایان برسانیم.

سرهنگ وهاب زاده ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رضوانشهر هم با بیان اینکه برگزاری مجالس عروسی و عزا یکی از راه‌های اصلی انتقال ویروس کووید ۱۹ است گفت: نیروی انتظامی هیچ مجوزی برای برگزاری مراسم صادر نمی‌کند.

او افزود: در این مدت ۱۰ قلیان سرا به علت بی توجهی به اخطار‌های ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در شهرستان رضوانشهر پلمپ شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.