سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی مرکز فوریت‌های پلیسی جهت ارائه خدمات مطلوب

فرمانده انتظامی خوزستان بر ساماندهی هرچه بهتر مرکز فوریت‌های پلیسی جهت ارائه خدمات خوب، مطلوب و شایسته به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: امروز قرارگاه تحرک و تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با برنامه‌ریزی خوبی که از سوی پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان صورت گرفته بود، در سالن اجتماعات ثامن‌الحجج فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.

او افزود: این قرارگاه با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات به شهروندان از سوی واحد‌های اجرای به خصوص کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، فرماندهی انتظامی بخش ها، یگان‌های امداد و فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برگزار شد.

سردار صالحی تصریح کرد: در این قرارگاه کمیته‌ها هرکدام به ارائه عملکرد خود پرداختند و در پایان بر ساماندهی هرچه بهتر مرکز فوریت‌های پلیسی در ۴ شهرستانی که می‌بایست یگان عملیاتی ۱۱۰ داشته باشند و همچنین شهرستان‌هایی که خدمات ۱۱۰ توسط کلانتری صورت می‌گیرد، توصیه و تاکید شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی خوبی که صورت گرفته ما بتوانیم خدمات خوب، مطلوب و شایسته‌ای را در خور شهروندان در حوزه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بتوانیم ارائه دهیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.