سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار فراخوان شناسایی سرمایه گذار پروژه کارخانه زباله سوز مشهد

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: فراخوان شناسایی سرمایه گذار پروژه احداث و بهره برداری کارخانه زباله سوز مشهد منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی حاتمی سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: روزانه در مشهد بالغ بر ۲ هزار تن زباله تولید می شود بر این اساس توجه به ارتقاء کمیت و کیفیت بهداشت و زیست شهری از مهم ترین رویکرد های مدیریت شهری می باشد که این معاونت با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری عملیات احداث و بهره برداری از مجموعه زباله سوز را در دستور کار قرار داده است.

او افزود: با احداث پروژه زباله سوز در گام اول حدود ۱۲۰۰ تن زباله در قالب انرژی به چرخه تولید بازگردانده خواهد شد که شهرداری مشهد نسبت به انتشار فراخوان شناسایی سرمایه گذار پروژه احداث کارخانه زباله سوز با ظرفیت روزانه ۱۲۰۰ تن واقع در جاده قدیم نیشابور- مشهد اقدام کرد.
 
سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به ظرفیت علم فناوری کشور به منظور بومی کردن این تکنولوژی ادامه داد: در احداث این پروژه از مجموعه فعالان در حوزه صنعت نیروگاهی هم دعوت به همکاری شده است. لازم به ذکر است حجم سرمایه گذاری در این پروژه بستگی به نوع تکنولوژی پیشنهادی سرمایه گذاران خواهد داشت که پیش بینی می گردد در صورت استفاده از ظرفیت فناوری کشور، گام موثری در کاهش بهای تمام شده این صنعت برداشته شود.

حاتمی بیان کرد: پروژه احداث و بهره برداری از کارخانه زباله سوز با مدل مشارکتی (BOT ) و در بازه ی زمانی۳ سال اجرا می گردد، همچنین اطلاعات مربوط به نحوه مشارکت بخش خصوصی فعال در حوزه مربوطه در قالب فراخوان منتشر شده است که از طریق سایت معاونت به آدرس www. Eco.mashhad.ir قابل دسترسی می باشد.

انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.