سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان:

کارکنان ادارات سمنان تا ۵۰ درصد در محل کار حاضر خواهند بود

منصوری گفت: با توجه به وضعیت نارنجی ایجاد شده در هفت شهرستان استان سمنان کارکنان دولت تا ۵۰ درصد در محل کار حضور خواهند یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ضمن اشاره به ابلاغ بخش نامه جدید در خصوص محدودیت‌های کرونایی در سطح استان سمنان گفت: وضعیت حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در هفته جاری به این شکل است که در شهرستان‌های نارنجی تا ۵۰ درصد از کارکنان بنا به صلاح دید مسئول دستگاه در محل کار خواهند بود.

او با بیان اینکه همه شهرستان‌های استان سمنان به جز میامی که در وضعیت زرد قرار دارد، تابع این محدودیت هستند، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی میامی به دلیل شرایط متفاوت می‌توانند تا دو سوم کارکنان خود را بر سر کار فرا بخوانند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مأموریت‌های غیر ضروری کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز لغو شده است، ابراز کرد: تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته در شهرهای با وضعیت نارنجی حداکثر با ۲۰ نفر مجاز خواهد بود در میامی البته این میزان تا ۳۰ نفر تعیین شده است.

منصوری با بیان اینکه این محدودیت‌ها تا تعیین وضعیت جدید رنگ بندی شهرستان‌های استان ادامه دارد، گفت: شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، آرادان، مهدی شهر و سرخه هم اکنون در وضعیت نارنجی و میامی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.