سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالله گنجی در توئیتر نوشت:

ازدواج جوانان رشد داشت، کرونا یک جا هم به درد خورد

مدیر مسئول روزنامه جوان درباره رشد چشمگیر ازدواج و کم شدن تجملات در دوره شیوع کرونا پستی در حساب شخصی خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن تالار‌های عروسی، دختران و پسران جوان، بدون تشریفات معمول به خانه بخت رفتند. کمرنگ شدن تجملات و تشریفات معمول برگزاری مراسم عروسی باعث شد جوانان با هزینه‌های کمتر، مراسم ازدواج خود را برگزار کنند که همین امر باعث رشد ازدواج در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۹ شد.


بیشتر بخوانید


در همین باره، عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان و از فعالان فضای مجازی درباره ازدواج جوانان در این روز‌های کرونایی پستی را در حساب شخصی خود در توئیتر به اشتراک گذاشت.

گنجی نوشت:

" #خبر_خوب در ۶ ماه اول امسال ازدواج نسبت به موقعیت زمانی مشابه دهه گذشته، رشد چشم گیری داشته و طلاق نیز کاهش یافته است نشان میدهد مردم از منطقی که عرف بپسندد و موجه جلوه نماید جهت فاصله گرفتن از رودربایستی ها، تجملات و تشریفات استفاده خواهند کرد. کرونا یک جا هم بدرد خورد #ویروس_تاجدار".

در ادامه تصویر توئیت عبدالله گنجی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
گرنزنی غم را به سنگ .........................یکرنگش میشودهفتادرنگ
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
از قدیم درمقابل تعارف به مهمانان میگفتند اختیارداری چه مزاحمتی ؟فوقش یه کاسه اب اب گوشت را زیاد ترمیکنیم .ویا عروس با مادرشوهر سالها در یک منزل زندگی میکردند ویا کلا در لباس پوشیدن و تجملات و تزیینات منزل مثل مبلمان و....وووووووووووو....اینقدرمدگرایی نبود وخلاصه اینکه چون شاکروقانع بودند براحتی هم ازدواج میکردند و هم صله ارحام انجام میدادندوخلاصه خیلی خوش بودند و خود را درکلاف تجملات و مدگرایی خفه نمیکردند بلکه براحتی نفس میکشیدند
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
کاملا صحیح است چون از قدیم گفته اند هرچقدر دنیارا سخت بگیری او کارت را سخت ترمیکند پس بخندتادنیابرویت بخندد