سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی بارش برف و باران در برخی مناطق کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز بارش برف و باران در برخی مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

فهیمه راستی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: از امروز بارش برف و باران در برخی مناطق استان، به همراه کاهش دما پدیده غالب است.

او افزود: شدت بارش باران در مناطق شمال و شمال غرب استان بیشتر است.

راستی با اعلام اینکه در مناطق مستعد، احتمال بارش تگرگ وجود دارد، تصریح کرد: در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست.

او بیان داشت: آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن روان آب‌ها در مناطق شمال و شمال غرب پیش بینی می‌شود.

راستی با اشاره به اینکه لغزندگی جاده‌ها را در مناطق شمال و شمال غرب داریم، گفت: رانندگانی که قصد تردد در این مسیر‌ها را دارند با احتیاط برانند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بر بازگشایی و کنترل راه آب ها، بازگشایی آبرو‌های درون شهری، پرهیز از چرایی دام در مسیر رودخانه‌ها و آمادگی دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

او افزود: این بارش‌ها تا روز سه شنبه ادامه دارد و از روز سه شنبه کاهش دما بارش در ارتفاعات پیش بینی می‌شود.

راستی تصریح کرد: در حالی که مردم منوجان در ۲۴ ساعته گذشته با ۲۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته اند، صبح امروز لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۷ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۱۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.