سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در مهاباد

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو سرپرست فرمانداری مهاباد با بیان اینکه با اعمال محدودیت‌ها در دو هفته گذشته تا حدودی تعداد مبتلایان و فوتی‌ها کاهش یافته است، گفت:، اما با گذشت دو هفته از اجرای محدودیت‌های کرونایی وضعیت برخی شهر‌ها هنوز تغییری نکرده و همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

خدرلو با اشاره به اینکه مهاباد مثل دو هفته قبل همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد، افزود: به همین علت ستاد ملی مقابله با کرونا در تصمیم جدید خود از تمدید یک هفته‌ای این محدودیت‌ها خبر داده است.

او تصریح کرد: بر این اساس مصادیق محدودیت شامل دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، مهد‌های کودک، زبانسرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخر‌های سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها است.

خدرلو با اشاره به اینکه برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، نماز جمعه و همایش‌ها دراین مدت ممنوع است، اضافه کرد: باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چایخانه ها، شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های بدنسازی نیز تا اطلاع ثانوع تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.