سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری شدگان کرونا در بوشهر به ۱۱۲ نفر کاهش یافت

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به کاهش بیماران بستری در بخش‌های کرونایی به ۱۱۲ نفر، روند کاهشی بیماران بستری را نتیجه همراهی همه مردم عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته  ۲۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای چهار نفر به کرونا قطعی است.

او ادامه داد: اکنون ۱۱۲ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه اکنون ۲۴ بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند، افزود: از مجموع بیماران بستری در بخش‌های ویژه ۱۱ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

کشمیری با اشاره به  ثبت دو فوتی جدید، بیان کرد: دو بانوی ۶۱ و ۷۰ ساله در روز‌های گذشته براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که نتیجه آزمایش آنان امروز اعلام شد.

او گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۱۷ نفر در استان بوشهر براثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند که از این تعداد چهار نفر  مشکوک به کرونا بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

کشمیری عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶ هزار و ۹۸۹ نفر در استان بوشهر مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

او تاکید کرد: روند کاهشی بیماران بستری نتیجه همراهی همه مردم و درک صحیح آن‌ها از وضعیت خطرناک کرونا است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.