سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مستکبران جهان و ادعای حقوق بشری!

امام جمعه شهرستان طبس گفت: حقوق بشر امروز مانند یک چماق در دست مستکبران جهان است که با آن حقوق ملت‌ ها را پای مال می کنند.

حجت الاسلام محمدی سبزواری امام جمعه شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: امروزه مستکبرین جهان به اسم حقوق بشر، حقوق ملت‌ ها را پای مال می کنند و باعث تمامی جنایت‌ هایی که در سراسر عالم رخ می دهد آمریکا و کشور‌های همسوی با او است.

او با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده، افزود: آنها در کمال بی حیایی دم از حقوق بشر زده ولی در کنار آن دست به اقدامات تروریستی نیز می زنند.

حجت الاسلام محمدی سبزواری ادامه داد: ملت آگاه ایران می دانند که این شعار‌ های دروغین را مستکبرین جهان برای حفظ منافع  و سلطه خودشان بر ملت‌ ها می دهند.


بیشتر بخوانید


امام جمعه شهرستان طبس با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران در ۱۶ آذر ۱۳۳۲،  اظهار کرد: در اعتراض این سفر دانشجویان با بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی به میدان آمدند و در دانشگاه تهران تحصن و اعتراض کردند.

او ادامه داد: در این جریان سه نفر به شهادت رسیدند و روز ۱۶ آذر را به نام دانشجو در تقویم ایران ثبت شد.

امام جمعه شهرستان طبس تصریح کرد: امیدوارم این آرمان روز دانشجو که همان بصیرت، دشمن شناسی، انقلابی بودن، آگاه بودن، و معرفت است امروزه نیز در بین دانشجویان نهادیده شود.

او با اشاره به اینکه معرفی عراق به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی برگ زرینی در پرونده انقلاب ثبت شد بیان کرد: دنیای ظالم و مستکبر با مقاومت و ایستادگی ملت و نظام  اسلامی پذیرفتند که عراق آغازگر جنگ تحمیلی بوده است.

حجت الاسلام محمدی افزود: شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام در سال ۱۳۶۳ آغاز شد، که امام فرمودند انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و امروز دشمن به فکر تهی کردن فرهنگ انقلاب است و مزدوران داخلی وابسته به استکبار جهانی نیز از درون می‌خواهند ضربه بزنند.

او عنوان کرد: فرهنگ انقلاب، فرهنگی است که امام راحل و مقام معظم رهبری آرمان آن را ترسیم و سیاست کلان نظام را بیان کردند و امیدواریم در جهت فرهنگ انقلاب بتوانیم تلاش‌ های موثری را انجام دهیم.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.