سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح شهید سلیمانی با نماینده سازمان جهانی بهداشت

در راستای بهره مندی از تجربیات بین المللی پیرحسین کولیوند با کریستف هملمن دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،کریستوف هملمن صبح امروز (پنجشنبه) ۱۳ آذرماه ۹۹، با حضور در سازمان اورژانس کشور با پیرحسین کولیوند رئیس قرارگاه پشتیبانى طرح آموزش، بیماریابى و جداسازى مدیریت کرونا، در مورد مسائل مختلف در زمینه ایجاد فضا‌های نقاهتگاهی با استفاده از تجارب بین المللی، دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار پیرحسین کولیوند از همکاری مستمر و همراهی همیشگى کریستوف هملمن، نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران با سازمان اورژانس کشور قدردانی کرد.

پیرحسین کولیوند اظهار کرد: در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا، با همکاری همه دستگاه ها، طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا، در قالب چندین گروه و با محوریت هر خانه یک پایگاه سلامت راه اندازی شد.

وی ضمن تشریح اهداف قرارگاه پشتیبانى این طرح گفت: اگر فردی در خانه‌ای مبتلا شود، همه اعضای آن خانواده درگیر بیماری خواهند شد که ما در این طرح اقدام به بیماریابی و جداسازی مبتلایان جهت قرنطینه در محیط هاى نقاهتگاهى خواهیم کرد.

پیرحسین کولیوند افزود: با توجه به استفاده از تجربیات ایجاد محیط‌های قرنطینه در ماه‌های اخیر، اولویت قرارگاه پشتیبانی این طرح در ایجاد محیط‌های نقاهتگاهی را استفاده از هتل‌ها و مهمانسرا‌ها قرار دادیم.

در این دیدار، کریستوف هملمن ضمن ابراز خرسندى و تقدیر از اقدامات قرارگاه پشتیبانى این طرح، برای بازدید از مراکز مذکور و همکارى با این طرح اعلام آمادگى کرد و در ادامه مسائل مربوط به خرید کیت هاى تشخیصى و واکسن هاى آنفلوانزا مورد بحث قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.