سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل باشگاه سایپا:

۳ امتیاز بازی با سپاهان باید به سایپا تعلق بگیرد /اعتراضمان به آتش بازی را به بهاروند اعلام کرده‌ایم

سراجی، مدیر عامل باشگاه سایپا گفت: ۳ امتیاز بازی برابر سپاهان بابت اقدام غیر قانونی این باشگاه، باید به تیم ما تعلق بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سراجی، مدیر عامل باشگاه سایپا درباره آتش بازی سپاهانی‌ها به خاطر تولد محرم نوید کیا گفت: اتفاق غیر قانونی در بازی با سپاهان به مردم خوب اصفهان ربط پیدا نمی‌کرد و این موضوع از پیش طراحی شده بود. دقیقه ۴ دیدار، آتش بازی برای جشن تولد نوید کیا شروع شد و صدای این آتش بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر، برای بازیکنان تیم ما بسیار پر سر و صدا بود. هیچ تماشاگری در ورزشگاه نبود و بنر بزرگی از نوید کیا در ورزشگاه نصب شده بود.

او ادامه داد:در شروع آتش بازی، صدای وحشتناکی در استادیوم پیچید که ما فکر کردیم جنگ شده است. فیلم آتش بازی برای سهیل مهدی فرستاده شد و با بازگشت به تهران، نامه‌ای به عنوان اعتراض رسمی برای بهاروند ارسال کرده‌ایم و او از اتفاق رخ داده، تعجب کرد.

سراجی بیان کرد: ما به داوری و صحنه گل و موارد دیگر اعتراضی نکردیم. به هر حال باید بهاروند و همکارانش صلابت فدراسیون را نشان دهند. اعتراض حق قانونی ما است و ۳ امتیاز بازی باید به سایپا تعلق بگیرد و باید فدراسیون مقابل اقدام‌های غیر قانونی بایستد.

مدیر عامل باشگاه سایپا افزود: باید با بی قانونی‌ها برخورد شود تا این اتفاقات رخ ندهند. برای بازگشت ۳ امتیاز به سایپا، باید در کمیته بررسی های لازم انجام شود. داور بازی باید دیدار را متوقف می‌کرد و به عوامل برگزار کننده آتش بازی اخطار می‌داد، که این اتفاق رخ نداد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
راست میگه خدایی. سپاهانی ها همیشه بااین کارای هیجانیشون تیم خودشونوبه فنا دادن. مثل همون بازی با پرسپولیس.