سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری از تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا، گفت: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، محدودیت‌های کرونایی در استان یک هفته‌دیگر تمدید شد.

او افزود: در هفته آینده هم کماکان محدودیت تردد از ساعت ۹ شب تا چهار صبح و تعطیلی اصناف در ساعت شش بعد از ظهر برقرار است، مگر اینکه ستاد ملی کرونا در روز شنبه تصمیم مغایری داشته باشد.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا بر اساس وضعیت هر شهرستان، محدودیت گروه‌های شغلی اعمال می‌شود و در شهر‌های دارای وضعیت قرمز تمامی گروه‌های شغلی بجز گروه شغلی یک و در شهر‌های دارای وضعیت نارنجی و زرد گروه‌های شغلی سه و چهار شامل تعطیلی هستند.

او ادامه داد: خدمات در ادارات استان از هفته آینده فقط با ارائه کارت ملی امکان‌پذیر است تا افراد مبتلا به کرونا که در سامانه علوم‌پزشکی شناخته شده‌اند، شناسایی شوند.

عباسی افزود: کنترل ورودی و خروجی در هفته آینده هم اعمال می‌شود و کماکان هیچ مدیری در هیچ اداره‌ای اجازه برگزاری مراسم تودیع و معارفه را ندارد و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.