سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از معلولان نمونه در قزوین

در مراسمی به مناسبت روز معلول از چند معلول نمونه تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پوراستاندار قزوین در مراسمی به مناسبت روز معلول از چند معلول نمونه تجلیل کرد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این دیدار گفت: امروزه بسیاری از معلولان استان به مدارج علمی بالا دست یافته و به یک کارآفرین در جامعه تبدیل شده‌اند و خیلی از آدم‌های سالم آرزو دارند که جایگاه آن‌ها را کسب کنند.

وی اضافه کرد: افتخارآفرینی معلولان در جامعه، نشان از همت آن‌ها دارد و اینکه معلولیت محدودیت نیست و خداوند اگر یک نقص به آن‌ها داده، هزاران استعداد را در آن‌ها شکوفا کرده است.

جمالی پور افزود: اگر به عرصه تحولات و تاریخ ۱۵۰ ساله اخیر جهان نگاه کنیم بسیاری از دانشمندان برجسته دنیا از جامعه معلولان بوده و افتخارات بزرگی را برای جامعه بشری رقم زده‌اند و اسم آن‌ها در تاریخ ماندگار شده است.

استاندار با غلط توصیف کردن نگاه به معلولان از سر ترحم، اضافه کرد: اکثر معلولان امروزه به دلیل شکوفایی ظرفیت‌ها و استعداد‌های خود، جایگاه بالایی در جامعه دارند و در واقع باید دست ترحم بر روی بسیاری از افراد سالم بکشند.

این مسوول گفت: معلولان به ظاهر دچار نقیصه هستند، ولی در اصل فایده و اثرگذاری بسیار زیادی برای جامعه دارند و مایه مباهات خانواده، اطرافیان و جامعه هستند.

جمالی پور در مورد اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد معلولان، افزود: یک طرح در این زمینه در مجلس شورای اسلامی در حال رسیدگی است که در صورت تصویب آن بسیاری از مشکلات بازنشستگی پیش از موعد حل خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.