سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین‌های حاشیه رودخانه‌ مُند برای کشاورزی ساماندهی شود

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: حریم رودخانه‌ مُند برای انجام امور کشاورزی تعریف و زمین‌های حاشیه این رودخانه ساماندهی شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در نشست با وزیر جهاد کشاورزی و مدیران سازمان‌های زیرمجموعه بر پیگیری و حل مشکلات کشاورزان این شهرستان‌ها تاکید کرد.

او به بیان مشکلات نخل‌داران پرداخت و افزود: برای اصلاح شیوه آبیاری نخیلات در شهرستان تنگستان به ویژه شهر اَهرَم و همچنین مبارزه جدی با آفت چوبخوار نخیلات اقدامات لازم صورت گیرد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس یازدهم، همچنین بر حل مشکل گوجه‌کاران شهرستان دشتی به ویژه بخش کاکی و بخش شُنبه و طسوج تاکید کرد و ادامه داد: با تعریف مشخصی از حریم رودخانه‌ مُند برای انجام امور کشاورزی، اراضی حاشیه این رودخانه ساماندهی شود.

کرمی تامین منابع و تسهیلات لازم برای توسعه طرح‌های گلخانه‌ای و آبزی‌پروری را خواستار شد و بیان کرد طرح انتقال آب دریا به بخش مرکزی دشتی و تنگستان برای ایجاد مزارع پرورش آبزیان بررسی و اجرا شود.

در این نشست با دستور وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با معاونان وزارتخانه نشست‌هایی برگزار کند و پس از پیگیری مصوبات، نتایج را گزارش دهد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.