سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از کشف ۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه همواره از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و با مخلان آرامش و امنیت قاطعانه برخورد می‌کند.

او افزود: یکی از مصادیق اخلال در نظم و امنیت عمومی و برهم زدن آرامش جامعه، نگهداری، خرید و فروش سلاح غیرمجاز است که مقابله با آن از مطالبات به حق مردم و مسئولان است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: بر همین اساس، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان، با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمی در این حوزه شد.

اوگفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی و هدفمند متهم در حین انتقال سلاح‌های غیرمجاز با یک دستگاه خودرو سواری دستگیر شد.

سرهنگ علی فر افزود: در بازرسی از خودروی متهم، یک قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری، ۴ اسلحه شکاری غیرمجاز و مقادیری موادمخدر کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کرده و در تامین امنیت جامعه سهیم باشند.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.