سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی فرماندار جدید اسد آباد

مراسم معارفه و تکریم فرماندار اسدآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در مراسمی از خدمات مجید درویشی فرماندار سابق اسدآباد تقدیر و سعید کتابی به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شد .

آزاد بخت معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در این مراسم گفت: مسئولان با همدلی، هم افزایی و تعامل می‌توانند اصول خدشه ناپذیر خدمت را پیاده کنند.

او ادامه داد: مثلث امام جمعه، نماینده و فرماندار محوری مهم برای خدمت به مردم است وسایر افراد نیز باید کمک کنند تا خدمت رسانی به نحو مطلوب انجام گیرد.

آزاد بخت افزود: هرکس مردم را راضی کند شهدا را ازخود راضی کرده و کسی که برخلاف مصالح مردم عمل نماید آب به آسیاب دشمن ریخته است.

این مسئول در رابطه با تغییر فرماندار اسدآباد نیز گفت: آقای درویشی مدتی پیش به علت مشکلات خانوادگی و لزوم استقرار فرماندار در شهرستان محل خدمت ، استعفای خود را تقدیم استانداری کرد و پس از بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیدیم آقای کتابی گزینه‌ای خوب برای ادامه دادن برنامه‌های توسعه در شهرستان است .

معاون سیاسی امنیتی استاندار همچنین بیان کرد: از آقای کتابی انتظار داریم با مدیریت شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های موجود دیارسیدجمال را به سمت عمران و آبادانی بیشتر هدایت کند.

آزاد بخت با بیان اینکه  آقای درویشی عملکردی خوب در این هجده ماه داشتند گفت: هماهنگی مابین نماینده و فرماندار با محوریت امام جمعه مورد انتظار مااست تا اسدآباد با جذب بودجه‌ی بیشتر بتواند مسیر پیشرفت را با سرعتی بیشتر طی کند.

او گفت: امروز حکم مدیر کل امور شهری استانداری برای آقای مجید درویشی هم صادر شد.

سعید کتابی فرماندار جدید اسدآباد سوابق اجرای بخشداری سامن و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ملایر را در کارنامه دارد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.