سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ادامه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت؛

اهدای ۲۵ سری جهیزیه به ۲۵ زوج فهرجی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از تأمین جهیزیه ۲۵ زوج جوان با کمک خیرین در شهرستان فهرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در مرحله سوم کمک‌های مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری، رویکرد کمک‌های مومنانه ما تغییر کرد و بدین ترتیب علاوه بر تامین بسته‌های معیشتی، بحث اشتغال، ازدواج آسان، تامین جهیزیه و بحث آزادسازی زندانیان غیر عمد مالی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: این روند تا زمانی که ما درگیر ویروس کرونا هستیم به فضل الهی ادامه دارد و در این زمینه تلاش می شود، خانواده‌هایی که به دلیل شیوع این ویروس در معیشتشان مشکلات حاد به وجود آمده، بخشی از مشکلاتشان برطرف شود.

سردار معروفی تصریح کرد: شهرستان فهرج خوشبختانه در حوزه خیرین، کمک‌های مومنانه و ساخت و ساز برای محرومین پیشتاز است و امروز هم در بحث تامین جهیزیه ۲۵ سری برای ۲۵ زوج جوان نیازمند پای کار بودند.

او بیان داشت: این ۲۵ سری جهیزیه به ارزش نزدیک به ۶۵۰ میلیون تومانست که ۳۵۰ میلیون تومان خود زوجین گذاشتند و ۳۰۰ میلیون نیز با کمک خیرین تامین شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۱۶ قلم شامل یخچال، ماشین لباسشویی، قالی، جارو برقی، اتو، تشک، سرویس ظروف، سرویس دیگ، ساعت دیواری، سرویس قاشق و چنگال، چایی ساز و .. در این سبد جهیزیه وجود دارد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه این حرکت در مرحله سوم کمک‌های مومنانه شروع کار است و همچنان ادامه دارد، افزود: ما در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در بحث جهیزیه، تامین جهیزیه‌های بسیار خوبی را در سطح استانمان داریم و پیش‌بینی می‌کنیم خانواده‌های نیازمند را در بحث جهیزیه و ازدواج آسان پوشش دهیم تا بتوانیم همه رده‌های حمایتی را پای کار بیاوریم و با این زمان مشخص شده همه استانمان را به ویژه جنوب شرق استان را بتوانیم تامین کنیم.

او از همه کسانی که در شهرستان فهرج برای این کار همت کرده اند، به ویژه خیرین تشکر و قدردانی کرد و خواستار تداوم این حرکت خداپسندانه، ارزشمند و ماندگار شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: جهیزیه یک هدیه است و هدیه نیازی به تشکر ندارد، پس باید کرامت انسان‌ها را حفظ کنیم.

او ابراز امیدواری کرد: بتوانیم این کار بزرگ که در قالب مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه تحت عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره کووید ۱۹ انجام می‌شود را  به فضل الهی تا پایان سال به نتیجه برسانیم.

سردار معروفی افزود: ما از خرداد تاکنون به غیر از جهیزیه فهرج، ۲۰۵ سری جهیزیه را تامین و واگذار کرده ایم.

او بیان داشت: مراحل بعدی کمک‌های مومنانه در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که همزمان با ۲۲ بهمن تا اوایل اسفند ماه است، پیش بینی خوبی کرده ایم و اقدامات خوبی در استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.