سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبرداد؛

استان مرکزی نارنجی شد

جمالیان از خروج استان مرکزی از وضعیت قرمز خبر داد.

سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از خروج استان مرکزی از وضعیت قرمز خبر داد و گفت: خدا را شکر بجز تفرش که از نظر ستاد  مقابله با کرونا  وضعیت زرد دارد بقیه شهر‌های استان وضعیت نارنجی دارند.

جمالیان افزود: خدا را شکر با توجه به رعایت خوبی که مردم عزیز کردند و پیگیری‌های خوبی که مسئولین داشتند الان وضعیت قابل قبولی است یعنی از شنبه ما فقط در مشاغل گروه ۳ و ۴ محدودیت‌ها را داریم و بقیه مشاغل می‌توانند فعالیتشان را از سر بگیرند.

او اضافه کرد: گروه ۳ و ۴ بیشتر شامل دانشگاه ها، مدارس، مهدکودک‌ها، استخر‌های سرپوشیده، سینما و تئاتر و بخصوص آرایشگاه زنانه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک بیان کرد: همکاری مردم بسیار عالی بوده نتیجه این هفته دو محدودیت‌ها را ما تازه از هفته آینده خواهیم دید و کاهش بستری و مرگ و میر است.

او ادامه داد: از مردم عزیز خواهش می‌کنم به خاطر زحمات بسیار و سختی‌هایی که خود عزیزان و مردم عزیز کشیدند رعایت دستورالعمل‌های را رعایت کنند تا این زحمات و موفقیت‌های حاصل شده پایدار بماند.

جمالیان تصریح کرد: بازگشایی مجدد مردم از حضور در اماکن پر ازدحام و پر جمعیت خودداری کنند و سعی کنند که خرید‌ها و حضور در جا‌های پر جمعیت را محدود کنند.

مشاغل گروه ۳ و ۴ که از شنبه در استان مرکزی هم چنان باید بسته باشند شامل تمامی آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالار‌های پذیرایی، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.