سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش های رگباری در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:بارش رگباری باران که از عصر چهارشنبه در خراسان رضوی آغاز شده است امروز شدت گرفته و مناطق بیشتری از خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی به صورت برف رخ می‌دهد و احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌ای در برخی مناطق خراسان رضوی وجود دارد.

او افزود: تاکنون این بارش‌ها در مناطق جنوبی خراسان رضوی گزارش شده است و در مناطق شمالی به صورت خفیف و همراه با پدیده مه بوده است که انتظار داریم امروز در نیمه شمالی فراگیر شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از عصر روز گذشته تاکنون، باران در نه شهرستان خراسان رضوی شامل تربت‌جام، تربت‌حیدریه، کاشمر، درگز، فریمان، بجستان، خواف، تایباد و بردسکن باریده است که بیشترین آن در بجستان به میزان یک میلیمتر ثبت شده است.

آهنگرزاده بیان کرد: بارش باران تا ظهر روز جمعه در خراسان رضوی ادامه دارد و از ظهر روز جمعه با توقف بارش‌ها تا روز یکشنبه هفته آینده بارش نخواهیم داشت، اما از عصر یکشنبه شاهد فعال شدن سامانه دیگر بارشی در خراسان رضوی خواهیم بود.

او با اشاره به روند افت دمای هوا در خراسان رضوی تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد نه درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به دیروز شش درجه کاهش دارد و فردا تغییری نخواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: چناران با کمینه دمای هوای صفر درجه و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

آهنگرزاده اظهار کرد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در سبزوار با سرعت ۲۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.