سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقف منحنی رو به رشد شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای موجب توقف منحنی رو به رشد شیوع کرونا در این استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با ابراز خرسندی از کاهش نسبی شیب منحنی شیوع بیماری کرونا با اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای در استان، لازمه تداوم این روند را رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی دانست.

او افزود: همچنان تنها و موثرترین راه غلبه بر کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و بهداشت تنفسی است.


بیشتر بخوانید


شیرانی با بیان اینکه، تاثیر اعمال محدودیت‌ها در دراز مدت و حدود دو هفته دیگر نمایان می‌شود اضافه کرد: به طور طبیعی با افزایش بار مراجعات به مراکز درمانی و افزایش تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا، مردم نگران و حساس‌تر می‌شوند و بیشتر نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند.

او ادامه داد: تکرار این روند موجب ایجاد موج سینوسی در منحنی شیوع کووید ۱۹ می‌شود که بار‌ها از ابتدای شیوع این بیماری شاهد آن بوده ایم.

شیرانی هرگونه عادی انگاری و کم توجهی به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را موجب ایجاد موج‌های جدید و تشدید خطر همه گیری بیماری کرونا دانست.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.