سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح شهید سلیمانی با مدیریت هوشمند محدودیت‌ها

فرماندار اسلام آبادغرب گفت : طرح شهید سلیمانی با مدیریت هوشمند محدودیت‌ها به شیوه محله وخانواده محور در اسلام آبادغرب اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به اجرای دقیق طرح حاج قاسم سلیمانی دراین شهرستان گفت : این طرح با اهداف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، کاهش تردد‌های غیرضروری، مدیریت تجمعات، اعمال محدویت‌های هدفمند و پویا، افزایش فاصله گذاری اجتماعی و نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل های ابلاغی وکاهش بستری‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و نهایتا کاهش مرگ ومیر‌ها تدوین و اجرایی شده است.

او گفت : سازوکار اجرایی این طرح درقالب یک قرارگاه با کمیته‌های چندگانه و تیم‌های نظارتی، مراقبتی وحمایتی تعیین شده در حال اجرا و علاوه بر تمامی ظرفیت بسیج از همه توان شبکه بهداشت ودرمان، هلال احمر، سمن ها، و همه دستگاه‌ها بصورت ویژه استفاده می شود.

حیدری نقش مردم در کمک به اجرای این طرح را بسیار مهم دانست و افزود: شعار "هرخانه یک پایگاه سلامت" باید به یک عزم عمومی در خانواده‌ها برای حفظ سلامت مردم و حمایت از کادر درمان تبدیل شود تا بتوان در یک تعامل سازنده از جان انسان‌ها در مقابل این ویروس خطرناک محافظت کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.