سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

افزایش فوتی‌های کرونا در لرستان به ۱۱۴۶ نفر

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ورود بیماران کرونایی به بیمارستان‌های لرستان ۳۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  علی فرهادی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: طی دو هفته اخیر محدودیت‌های کرونایی در بخش‌های مختلف استان اعمال شده که خوشبختانه این محدودیت‌ها سبب کاهش ابتلا به بیماری و مرگ و میر ناشی از کرونا شده است.

او افزود: آمار ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها حدود ۳۰ درصد کاهش یافته و در حال حاضر ۶۳۸ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۲۰ نفر مبتلای قطعی کرونا می‌باشند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به هزار و ۱۴۶ نفر رسیده که با کاهش ورودی مبتلایان به بیمارستان، میزان مرگ و میر نیز کاهش یافته است.

فرهادی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: تا زمانی که شرایط برای دسترسی به واکسن و داروی قطعی کرونا فراهم نشده ضروری است تا همه افرادشیوه نامه های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در مراکز شلوغ را جدی بگیرند.

او بیان کرد: با توجه به این که در پیک اخیر بسیاری ازبیماران، خانوادگی به کرونا مبتلا شده بودند ضروری است تا از برگزاری مراسمات و مهمانی‌ها خودداری شود تا شیوع کرونا کاهش یابد.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.