سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان خوزستانی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز گوسفندی بین نیازمندان استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی همت پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز گوسفندی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

او افزود: این بسته‌های معیشتی با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه  تلویزیونی سمت خدا در قالب گوشت قرمز گوسفندی جهت توزیع بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا به این ستاد تحویل  و بسته‌ها با همکاری و تلاش مدیران و اعضای این کانون بین خانوار‌های شناسایی شده تقسیم شد.

حجت الاسلام و المسلمین همت پور با بیان اینکه این اقدام در قالب طرح قربانی ربیع الثانی در سطح خوزستان در حال انجام است، اظهار داشت: جامعه هدف ما نیازمندان شناسایی شده در شهرستان‌های استان به ویژه روستاییان و مستضعفانی هستند که در  مناطق حاشیه شهر‌ها سکونت دارند که با این اقدام توانستیم در این حرکت خیرخواهانه سهمی داشته باشیم و امیدواریم که با همکاری خیران، این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.