سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث:

تحت تعقیب قرار گرفتن عاملان زورگیری/دستگیری ۳ سارق در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از تحت تعقیب قرار گرفتن عاملان زورگیری و سرقت خشن از بانوی کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت : دیروز (سه شنبه ۱۱ آذر) یکی از بانوان در شهرک فرهنگیان فاز یک در حال تردد بود که ۲ جوان سد راه وی می‌شوند.

او گفت : این ۲ نفر با تهدید سلاح سرد ضمن ایجاد رعب و وحشت برای بانوی کرمانشاهی اقدام به ربودن اموال او کرده و سپس با یک دستگاه خودرو متواری می‌شوند.

 آمویی افزود: بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و اطلاع پلیس، شناسایی و دستگیری ۲ فرد زورگیر در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و نتیجه اقدامات در اسرع وقت به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به حساسیت موضوع، از دستور فرمانده انتظامی استان برای دستگیری هرچه سریعتر زورگیران خشن خبر داد و افزود: همه اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری آن‌ها در حال انجام است.

او امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و ادامه داد: هرکسی از این خط قرمز عبور کند با واکنش سریع و قاطعانه پلیس مواجه شده و قطعا به سزای عمل خود خواهد رسید.

 آمویی با تاکید بر اینکه کرمانشاه جای افراد شرور نیست و برخورد‌های لازم و برابر قانون با آن‌ها به عمل خواهد آمد، گفت: بسیاری از آن‌ها به این نتیجه و باور نیز رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و نتیجه عمل مجرمانه خود را خواهند دید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شهروندان و خصوصا بانوان خواست هنگام حضور در معابر عمومی و خیابان تا حد امکان از همراه اوردن وسایل با ارزش مانند طلا و جواهرات و یا پول نقد به مقدار زیاد خودداری کنند.

دستگیری ۳ سارق در کرمانشاه و کشف ۲۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۳ سارق در شهر کرمانشاه و اعتراف آن‌ها به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت و ۱۸ سجادیه حین گشت زنی به ۲ سارق برخورد کردند و پس از دستگیری، آن‌ها را به کلانتری‌های مربوطه انتقال دادند.

دلیری گفت: این ۲ متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۷ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه نیز حین گشتزنی به یک نفر سارق که در حال سرقت از ساختمانی نیمه کاره بود برخورد و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

او گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۸ فقره سرقت اعتراف و سپس برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو از دستگیری ۲ شکارچی غیرمجاز و کشف لاشه یک بز کوهی از آن‌ها خبر داد.

کیومرث شهبازی گفت: پس از اطلاع ماموران پاسگاه ریجاب از حضور ۲ شکارچی غیرمجاز در ارتفاعات سراب شالان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران به سرعت در محل حاضر و موفق به دستگیری هر ۲ شکارچی غیرمجاز و کشف لاشه یک بز کوهی به همراه یک قبضه سلاح شکاری شدند.

شهبازی افزود: شکارچیان غیرمجاز دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۵۸۰۰ ماسک غیربهداشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو از کشف تعداد زیادی ماسک و محلول ضدعفونی غیربهداشتی توسط ماموران ایستگاه بازرسی بلاطاق خبر داد.

او افزود: ماموران حین کنترل تردد خودرو‌های عبوری در محور کرندغرب-سرپل ذهاب به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و پس از بازرسی از آن ۵۸۰۰ عدد ماسک و ۱۴۸ عدد محلول ضدعفونی غیربهداشتی را کشف کردند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.