سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابری: هیچ توافقی با مس سونگون انجام نداده ام

سرمربی سابق تیم فوتسال هایپرشهر گفت: مسئولان باشگاه مس سونگون اخیرا صحبت‌هایی را با من انجام داده اند، اما هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است.

مهرداد جابری سرمربی سابق تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توافق با تیم مس سونگون برای فصل بعد اظهار داشت: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و اینکه در رسانه‌ها می‌گویند من با باشگاه مس سونگون به توافق دست پیدا کردم از اساس شایعه بوده و من این خبر را تکذیب می‌کنم. مسئولان باشگاه مس سونگون در این مدت با من صحبت‌هایی را انجام دادند، اما همان طور که گفتم هنوز هیچ چیزی ۱۰۰ درصد نشده و فکر می‌کنم که تا هفته آینده تکلفیم با باشگاه مس سونگون روشن شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: به هر حال هر مربی آرزو دارد که یک روزی سرمربی تیم فوتسال مس سونگون شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و همان طور که گفتم هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و به احتمال بسیار زیاد تا اوایل هفته آینده تکلیفم با این تیم مشخص خواهد شد.

جابری درباره اینکه آیا با برگزاری مسابقات لیگ برتر به شکل متمرکز موافق هستید یا اینکه بازی‌ها به شکل رفت و برگشت برگزار شود بیان داشت: اگر بازی‌های لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شود خیلی خوب است، اما باید شرایط را درک کرد و با این وضعیتی که کرونا اکنون در کشورمان به وجود آورده چاره‌ای نداریم و باید ببنیم که مسئولان چه تصمیمی برای بازی‌های فصل بعد می‌گیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.